شماره تلفن هتلهای سراسر کشور

یکشنبه, 08 اسفند,1395

اطلاعاتی که در این وب سایت جمع آوری شده است آخرین اطلاعات مربوط به هر هتل می باشد شما بازدید کننده محترم پویا بودن این وب سایت را می توانید به روشهای  گوناگون لمس نمایید لیکن می توانید به اطلاعات فوق اعتماد نموده و اگر نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از طریق پشتیبانی وب سایت استعلام نمایید.

پشتیبانی این وب سایت تلفنهای هتلها را در اختیار نداشته و صرفا توسط همین وب سایت اطلاعات لازم را ارایه می نماید.لیکن بارها مشاهده گردیده است هتلها همیشه آماده پاسخگویی مناسب نمی باشند و اطلاعات لازم همیشه از طریق پشتیبانی این سایت ارایه می گردد و جهت جذب مشتری در ارایه اطلاعات یک هتل خاص اغراق نمی شود که این مورد ممکن است در مورد پذیرش بعضی هتلها صدق نماید.

همانطور که در توضیح تخفیفات سایت ارایه گردیده است در صورت رزرو از طریق سایت مشمول تخفیف خواهید شد ولی این تخفیف در زمان رزرو مستقیم از هتل انجام نمی شود.

انتخاب بهتر هر هتل , قابلیت مقایسه دو هتل با هم , مشاهده موقعیت هتل بر روی نقشه و چندین هتل بر روی نقشه , سهولت دریافت اطلاعات , پرداخت هزینه کمتر , تحت پوشش بیمه حوادث مسافرتی رایگان و ...مزایای رزرو از طریق سایت را فراموش نکرده تا سفری لذت بخش را تجربه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو هتل می توانید با شماره تلفن 02145682000 تماس حاصل نمایید.